XIX sesja Rady Powiatu Nowosolskiego VII Kadencji
- Data posiedzenia
- 30-05-2025, godz. 08:00
- Miejsce posiedzenia
- Powiat Nowosolski ; ul. Moniuszki 3 ; 67-100 Nowa Sól
Porządek obrad
- 1. Otwarcie XIX sesji Rady Powiatu Nowosolskiego.
- 2. Przedstawienie porządku obrad.
-
3. Przedstawienie Raportu o stanie Powiatu Nowosolskiego za 2024 rok i debata.
-
4. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Zarządowi Powiatu Nowosolskiego.
-
5. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Nowosolskiego za rok 2024.
-
6. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Nowosolskiego za 2024 rok.
-
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Nowosolskiego na 2025 rok.
-
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Nowosolskiego na lata 2025 – 2035.
-
9. Podjęcie uchwały w sprawie założenia Branżowej Szkoły II stopnia Nr 3 w Nowej Soli i włączenia jej do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Jana Pawła II w Nowej Soli.
-
10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania Statutu Powiatowemu Urzędowi Pracy w Nowej Soli.
-
11. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia o powierzenie Gminie Otyń prowadzenie zadania publicznego z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa narodowego polegającego na organizacji Dożynek Powiatowych 2025.
-
12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia aktualnego przebiegu istniejącej drogi powiatowej nr 1435F, położonej na terenie gminy Nowe Miasteczko i gminy Bytom Odrzański.
-
13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia aktualnego przebiegu istniejącej drogi powiatowej nr 1050F położonej na terenie gminy Otyń i gminy Kożuchów.
-
14. Przyjęcie informacji z realizacji zadań Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Nowej Soli w 2024 roku.
-
15. Przyjęcie sprawozdania z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli, w roku 2024.
-
16. Przyjęcie sprawozdania z realizacji „Programu Współpracy Powiatu Nowosolskiego z organizacjami pozarządowymi na roku 2024”.
-
17. Sprawozdanie z prac Zarządu.
- 18. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
- 19. Sprawy różne.
- 20. Zamknięcie posiedzenia.